
“Deze uniseks collectie is unie, niet bedoeld om kinderen aan te zetten zich te maquilleren, wel om al spelend-ontdekkend bewust te kiezen voor gezonde en veilige natuurlijke producten,” aldus Caroline Rigo vanuit Café Beauté, nu nog in de Hasseltse Maastrichterstraat, maar vanaf begin december 2021 in een een eigendomspand met horeca en schoonheidszorg aan de Scheepvaartlaan 2.
Dat kinderen al op jonge leeftijd experimenteren met make-up, moet je niet zeggen tegen make-uponderneemster Caroline Rigo (Rigorgeous). Haar twee opgroeiende kids liggen mee aan de basis van de gezonde kindermake-uplijn, die ze met het huisvarkentje Peppa in 3 verschillende themaboxen op de markt brengt: Peppa Time, Peppa Power en Peppa & Ella.
“Als kinderen dan toch experimenteren, ontdekken en ontwikkelen, is het belangrijk dat ze dat in de eerste plaats doen met natuurlijke, gezonde make-up, die je terugvindt in de drie boxen, samen met een lipstick, lipgloss, mascara en een speciaal thematisch cadeautje. Net als al onze producten, zijn ook de kindermake-upboxen peppa-proof, wat betekent dat de inhoud niet getest is op dieren. Het is niet de bedoeling om kinderen aan te zetten om zich te maquilleren, wel dat ze in hun ontdekkingstocht bewust kiezen voor gezonde en veilige producten. In Café Beauté Hasselt en Knokke, online en via ons Cent Pur Cent-apothekersnetwerk goed voor 800 verdeelpunten in België, worden vanaf vandaag onze Pepa kindermake-upboxen voor jongens en meisjes verspreid.”