Slechte communicatie zorgt voor verwarring?

Standaard

Jan Ceyssens heeft gereageerd dat hij samen met nog een koppel op zondag 11 juni 2017 om 13u op de Abdijsite van Herkenrode was met de fiets voor een fietstocht in het spoor van de Bloedende Hostie, een legende die 700 jaar oud is. Hij had deze berichtgeving ’s zaterdags gelezen in HBVL. Tot zijn grote teleurstelling wisten ze aan de infobalie van de abdij niets van een fietstocht. In De Nieuwe Hasselaar stond echter op pagina 11 onderaan de tekst in het rood gedrukt, dat je meer info vindt over dit event op http://www.hetstadsmus.be. De fietsroute kan ook gedownload worden op http://www.routeyou.com of kan gratis worden afgehaald bij Het Stadsmus, Abdijsite Herkenrode, Provinciale Bibliotheek en in de Sint-Quintinuskathedraal. Zo stond het ook in HBVL. Het abdijpersoneel steekt echter zijn handen in de hoogte uit onwetendheid. Zo is nog eens duidelijk dat informatiedoorstroming naar de juiste diensten en communicatiekanalen essentieel blijft voor de ontvanger en vrager.

Een gedachte over “Slechte communicatie zorgt voor verwarring?

  1. D.S

    Beste, Ik heb op 11 juni 2017 zelf ook deze fietstocht gedaan. Ik had horen zeggen dat er een fietstocht doorging. Voor meer info ben ik dan naar de infobalie van de Abdijsite Herkenrode getrokken, hier heb ik vervolgens de route en de correcte info verkregen. Persoonlijk zou ik het erg vreemd vinden dat ik wel de juiste info verkregen heb en ze dan ongeveer een uurtje later van niets meer zouden weten,
    Verder was ik tevreden over de organisatie.

Geef een reactie

