Steven Stijnen kiest voor Hades

Standaard

steven stijnen

Van de week kwam Steven Stijnen aandraven op Facebook, dat hij goed nieuws had zonder de inhoud bekend te maken. Op dinsdag 18 april 2017 kwam dan het heugelijk nieuws in de pers: Steven Stijnen kiest voor Hades als trainer van de beloften, iets wat hij ook uitstekend deed bij Sporting Hasselt, waar de beloften drie jaar na elkaar kampioen speelde. Hades heeft hem gecontacteerd om polshoogte te nemen en te onderhandelen. En kijk nu heeft hij een nieuwe uitdaging bij Hades. “Na het ontslag van mijn broer Stijn bij Sporting had ik de keuze gemaakt om ook dadelijk mijn ontslag te geven. Daarna heb ik ontslag gegeven en dan ben ik vrij om voor een nieuwe uitdaging te kiezen. Hades heeft mij gebeld, ik ben gaan praten en het stond mij aan”, aldus Steven Stijnen. “Hades en Sporting zijn twee clubs in Hasselt en dat is gezonde concurrentie”, voegt hij eraan toe. Sporting speelt in Eerste Amateurliga, Hades een klasse lager. De kans is groot dat Sporting en Hades in dezelfde afdeling spelen tegen elkaar in een echte derbysfeer, indien Hades ooit promoveert of Sporting ooit degradeert. Maar zover zijn we nog niet.

http://www.rchades.be

Geef een reactie

