Nurama maakt klantgerichte software voor reclame in winkels

Standaard
nurama
Op donderdag 9 februari 2017 werd Nurama voorgesteld in de Corda Campus. Nurama van Alexander Mazurek en Dennis Vangeneugden is de opvolger van reclamebureau Medianeut en maakt gesofisticeerde en klantgerichte software voor reclame in winkels. Zij ontwikkelen software om reclame in winkels digitaal aan te passen in functie van de klanten. Een vrouw die het verkooppunt binnenkomt, krijgt bijvoorbeeld op beeldschermen enkel publiciteit te zien voor vrouwen. Zij doen dat via cameraherkenning. Momenteel is veel reclame in de vorm van meestal affiches waardeloos in de winkel voor het publiek dat ze wil aanspreken. Daarom dat Nurama op de proppen komt met reclameboodschappen die zeer gepersonaliseerd naar de klant worden gestuurd vanop een beeldscherm of via smartphone of android – mits voorgaand akkoord van de klant – om zo hun koopgedrag te beïnvloeden. Medianeut focuste enkele op ondernemers in de horeca, terwijl Nurama ook lonkt naar ketens en winkels.
Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s